آرشیو فروردین ماه 1400

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

زيورآلات مو

۷ بازديد

زيبايي و آراستگي موها هميشه نقش بسيار مهمي در استايل ما داشته اند . داشتن مدل موي جذاب متناسب با مد روز در مهماني ها و مراسم هاي خاص براي تمام بانوان يك خواسته ي ايده آل است. گاهي اوقات براي دستيابي به اين زيبايي و آراستگي ما از زيورآلات مو استفاده مي كنيم . زيورالات و لوازم جانبي مو هم به اندازه ي مدل مو و حتي شايد بيشتر از مدل مو اهميت دارند چرا كه در اولين نگاه به چشم مي آيند و انتخاب درست و مناسب مي تواند استايل ويژه اي به شما بدهد .

اين زيورآلات ضمن آراسته كردن موها جلوه ي زيبا و خيره كننده اي به مدل موهاي شما مي دهند . بنابراين بسيار مهم است كه برترين اكسسوري و زيورآلات مو را بشناسيد و همراه با مد روز استايل شخصي خودتان را پيش ببريد.

زيورآلات مو

در سال ۲۰۲۱ ، زيورآلات  و اكسسوري هاي مو بسيار بزرگ شده اند و شما قطعاً اين روند تغيير را دوست خواهيد داشت، چرا كه مي تواند جلوه ي بيشتري روي مدل موهاي شما داشته باشد. در اينجا سنجاق هاي بزرگ مو و نوارهاي الاستيك بزرگ ، گيره هاي مرواريدي تا تياراهاي فلزي و روسري هاي ابريشمي كه از برترين  لوازم جانبي موي امسال هستند را جمع آوري كرده ايم و در ادامه مقاله آنها را به شما معرفي خواهيم كرد .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

زيورآلات مو

بدليجات مينيمال

۷ بازديد

جديدترين بدليجات مينيمال

خانم ها به طور ذاتي علاقه زيادي به زيباتر كردن خود و جلا بخشيدن به ظاهرشان دارند. يكي از گزينه هايي كه براي زيباتر كردن استايل خانم ها هميشه مورد توجه بوده است بدليجات مينيمال مي باشد. بدليجات مي توانند استايل شما را بي نظير و فوق العاده جلوه دهد،

خانم ها به طور كلي در مراسم هاي مهم از انواع بدليجات ها استفاده مي كنند و اين لوازم تزئيني دوست داشتني  در سبك‌ هاي متنوعي توليد مي شوند و پاسخگوي سلايق مختلف مي باشند. يكي از سبك هاي پرطرفدار بدليجات سبك مينيمال مي باشد. در ادامه اين مطلب قصد داريم در خصوص سبك مينيمال توضيحات مفيدي را در اختيارتان قرار دهيم، با ما همراه باشيد.

بدليجات مينيمال

بدليجات مينيمال كدامند؟

همانطور كه در بالا گفتيم بدليجات در سبك هاي بسيار متنوعي توليد مي شوند. يكي از سبك هاي بدليجات سبك مينيمال است. بدليجات مينيمال بسيار زيبا و جذاب بوده و در سال هاي اخير مشتريان زيادي را به خود جذب كرده اند.‌ تفاوت بدليجات مينيمال با ساير سبك ها اين است كه محصولات مينيمال بسيار ساده طراحي مي شوند و در عين حال از جذابيت زيادي برخوردار هستند؛ زيبايي در عين سادگي!

 بدليجات مينيمال در سال هاي اخير جزء محصولات پرطرفدار خانم ها به شمار رفته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرند. اين نوع بدليجات در جهان بسيار شناخته شده اند و اكثر خانم ها تمايل زيادي به استفاده از آن ها دارند. بدليجات مينيمال در سال هاي قبل توسط خانم هاي انگليسي مورد استفاده قرار مي گرفت اما اكنون اين سبك محبوب به جهان معرفي شده است و طرفداران زيادي را به خود جذب نموده است. در سال گذشته هزاران قطعه از اين نوع بدليجات در كشور ما توليد شد و برخي از توليدات نيز به كشور هاي ديگر صادر گرديد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب مي توانيد در لينك زير وارد شويد :

 

بدليجات مينيمال

بدليجات سواروسكي

۴ بازديد

بدليجات سواروسكي اصل

بدليجات همواره يكي از زيباترين وسايل مورد استفاده خانم ها به شمار مي آيند. امروزه حتي براي خريد كادو براي خانم ها نيز اولين چيزي كه به ذهنمان مي رسد  خريد بدليجات زيبا و با كيفيت مي باشد. بدليجات انواع مختلفي دارند و در شكل هاي متنوعي توليد مي شوند. برند هاي زيادي در جهان به توليد بدليجات پرداخته اند و توانسته اند افراد زيادي را مجذوب محصولات خود كنند. يكي از برند هايي كه به توليد بدليجات پرداخته است برند سواروسكي مي باشد. در ادامه اين مطلب قصد داريم در خصوص بدليجات سواروسكي توضيحات كاملي را خدمتتان ارائه دهيم، تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد.

معرفي كامل كمپاني سواروسكي

كمپاني سواروسكي يكي از معروف ترين شركت هايي مي باشد كه به توليد بدليجات پرداخته است. اين كمپاني در كشور اتريش مشغول به فعاليت بوده و جزء ده شركت برتر جهان در توليد بدليجات به حساب مي آيد. كمپاني سواروسكي در سال ۱۸۹۵ميلادي تاسيس گرديد و فعاليت خود را آغاز كرد. علت تعيين نام اين كمپاني اين است كه فردي به نام سواروسكي اقدام به تاسيس آن نموده است. اين كمپاني با كيفيت ترين بدليجات را در دنيا توليد كرده و به بازار عرضه مي كند.

بدليجات سواروسكي

كمپاني سواروسكي در سال ميليون ها قطعه بدليجات توليد مي كند و با صادرات آن ها به كشور هاي ديگر به سود زيادي دست مي يابد. اين كمپاني در سال۲۰۱۰ جزء ليست سه شركت برتر اتريش قرار گرفت و امروزه برند سواروسكي در همه جهان شناخته شده است. بدليجات توليد شده توسط اين كمپاني شامل مواردي مثل ساعت، انگشتر، گردنبند، پا بند و … مي شوند. اين شركت معتبر با توليد محصولات با كيفيت خود توانسته به يكي از پر درآمدترين شركت هاي جهان تبديل شود.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

بدليجات سواروسكي

فوايد استفاده از آب

۵ بازديد

نوشيدن آب

«اگر جادويي در اين سياره وجود داشته باشد،آن جادو قطعا آب است.»

اين گفته ي لورن آيزلي اهميت  فوايد آب در سياره ي ما،زمين را دوچندان مي كند.  بيشتر از نيمي از سياره ي ما را آبها پوشانده اند.حتي قبل از اين كه خشكي هاي وسيعي در سطح كره ي زمين به وجود بيايد،سرتاسر آن را آب پوشانده بود.در اين مقاله مي خواهيم به اهميت وجود آب و تاثير آن در بدن ما بپردازيم.

همواره به همه ي ما از كودكي ياد داده شده كه آب يكي از موارد لزوم جهت حيات ما در اين سياره ي آبي ست،آن هم به خصوص زماني كه نيمي از بدن ما نيز از آب تشكيل شده اما چرا؟

شايد بديهي به نظر برسد اما نوشيدن دو ليتر آب در روز به سلامتي و داشتن حس خوب كمك مي كند البته اين يك قانون ثابت نيست و به نياز بدن شما،وضعيت سلامتي و آب و هواي منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد،بستگي دارد.آنچه مسلم است اين است كه آب يكي از اجزاي اصلي بدن ماست و مصرف آن جهت از بين بردن سموم از اندام هاي حياتي و انتقال مواد مغذي به سلول ها ضروريست در نتيجه مصرف آب به بهبود عملكرد سيستم ايمني كمك مي كند.

فوايد استفاده از آب

اگر آب كافي و مورد نياز بدنمان را ننوشيم، سيستم بدن ما دچار كمبود آب براي عملكرد درست سيستم هاي مختلف مي شود در نتيجه ما احساس خستگي مي كنيم بنابراين نوشيدن آب به داشتن انرژي كافي براي انجام كارها و احساس خوشايند كمك مي كند. يكي ديگر از فوايد آب اين است كه به زيبايي و جوان سازي پوست يا به اصطلاح هيدراته كردن پوست كمك مي كند.

فوايد آب كدام اند؟

در ادامه برخي از مزاياي نوشيدن و فوايد آب را بررسي مي كنيم.

بهبود عملكرد كليه ها و مثانه جهت دفع سموم

بهبود عملكرد خونرساني و پمپاژ قلب،حفظ تراكم خون و درنهايت سلامت مغز

بهبود عملكرد سلول هاي بدن جهت انتقال فرمان هاي مغز به ديگر ارگان ها و همچنين انتقال مواد مغذي

بهبود زيبايي صورت و جوانسازي آن،از بين بردن چين و چروك ها و جاي زخم ها،رطوبت پوست و جلوگيري از خشكي پوست،

افزايش ميل به سيري و كاهش وزن با تحريك متابوليسم بدن

داشتن احساس شادي

تقويت سيستم ايمني

جلوگيري از آرتروز استخوان ها

توانايي تمركز بهتر

 

براي خريد بدليجات مي توانيد به سايت سناتور مد مراجعه نماييد ، همچنين در صورت مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

فوايد استفاده از آب

روش هاي مراقبت از محيط زيست

۴ بازديد

حفاظت از محيط زيست با هدف جلوگيري از آلودگي هوا ، آب و خاك به دليل آلودگي تركيبات شيميايي، تابش يا ساير بقاياي صنعتي و كشاورزي انجام مي شود و هدف آن ب حفظ يكپارچگي فرآيندهاي طبيعي كه توسط اثرات صنعتي شدن  كشاورزي  توسعه تجاري و ساير فعاليتهاي انساني تهديد مي شود.

مهم ترين موضوعات براي محافظت از گونه هاي گياهي و جانوري و ساير منابع طبيعي موارد ذكر شده در ليست زير است:

اشكال مختلف آلودگي هوا و آب.

انتشار مواد شيميايي سمي به دنبال حوادث صنعتي و روش هاي نامناسب تصفيه و دفع زباله

تهديدهاي تابش هسته اي ؛ بيابان زايي و تخريب جنگل ؛

انقراض سريع و سريع گونه هاي گياهي و جانوري.

 در دسترس بودن منابع كافي انرژي براي قرن آينده ؛

خطرات بالقوه مرتبط با فن آوري هاي جديد مانند بيوتكنولوژي در كشورهاي پيشرفته و به طور فزاينده اي نيز در كشورهاي در حال توسعه

 اكنون حفاظت از محيط زيست به عنوان يكي از وظايف دولت ها تلقي مي شود. بيشتر كشورهاي پيشرفته مقدار قابل توجهي از ابزارهاي قانوني و سازماني را به اين منظور اختصاص داده اند. محيط زيست يكي از مهم ترين از موضوعات قابل بحث و بررسي سياسي هستند محيط زيست به عنوان مسئوليت دولت ها تلقي مي شود. بيشتر كشورهاي پيشرفته مقدار قابل توجهي از ابزارهاي قانوني و سازماني را براي اين منظور اختصاص داده اند. موضوعات مربوط به حفاظت از محيط زيست يكي از مهم ترين موضوعات سياسي به ويژه دركشور هاي اروپاي غربي ، ايالات متحده و كانادا  هستند.

روش هاي مراقبت از محيط زيست

چند روش محافظت از محيط زيست:

كيسه هاي پارچه اي جايگزين كيسه هاي پلاستيكي: مي دانيد كه پلاستيك تنها فراورده هايي هستند كه تا ميليون ها سال در طبيعت باقي مي مانند و حضور آن ها سبب مرگ ميليون ها موجود و انقراض هزاران گونه از موجودات در ساليان متعدد مي شود پس همين حالا دست به كار شويد و چند كيسه ي پارچه اي را بخريد يا بدوزيد. هر زمان كه قصد خريد كردن داشتيد،آنها را به همراه خود ببريد و به جاي نايلون ها و كيسه هاي پلاستيكي از آن ها استفاده كنيد. در ضمن مي توانيد آن ها را چندين بار بشوييد و استفاده كنيد.

 

همچنين لازم به ذكر است در صورت خريد بدليجات مي توانيد به سايت سناتور مد مراجعه نماييد و در آخر براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

روش هاي مراقبت از محيط زيست

متداول ترين مدل هاي گوشواره 2021

۳ بازديد

گوشواره هاي حلقه اي براي تابستان 2021:

اين گوشواره ها را مي توانيد با هر نوع متريالي تهيه كنيد.مي تواند خميري،رزيني،از جنس چوب يا طلا و نفره و مس يا برنج باشد.مي توانند به صورت قفلي يا معمولي باشند.با هر رنگ و مدل و طرح و اندازه اي كه مي خواهيد،مي توانيد آن را با انواع ديگر اكسسوري ها ست كنيد.

اهميت گوشواره در زيبايي

گوشواره يكي از انواع جواهرات مورد استفاده ي خانم ها و برخي آقايان است.اين نوع جواهرات نقش مهمي در استايل آدم ها دارند. بسته به نوع لباس هايي كه مي پوشيد مي توانيد يك نوع از گوشواره را استفاده كنيد. مثلا براي حضور در يك جلسه ي رسمي و مهم مي توانيد از گوشواره هاي حلقه اي و ميمنيمال و ساده استفاده كنيد يا اگر مي خواهيد در يك جشن غير رسمي حضور پيدا كنيد مي توانيد از گوشواره هاي آويزي مزين به نگين ها و سنگ هاي تزييني استفاده كنيد.

گوشواره ها جزو انواع بدليجات هايي هستند كه شما مي توانيد با كمي ظرافت و خلاقيت آن را بسازيد. مي توانيد با خمير يا مفتول هاي نازك و مهره هاي تزييني يك گوشواره ي زيبا ي دست ساز درست كنيد. ولي بي شك همه زنان مي خواهند از گوشواره هاي كه از جنس طلا هستند استفاده كنند. چرا كه زنان عاشق طلا  هستند پس اگر بخواهند از زيوري در پوشش يا بدن خود استفاده كنند بي شك بايد جنس آن از طلا باشد.

پس بنابر گفته هاي بالا جاي تعجب نيست كه گوشواره ها يكي از مهمترين جواهرات دنياي مد در نظر گرفته مي شوند و اغلب معلوم مي شود كه آنها در ميان لوازم جانبي قهرمان اصلي هستند.

متداول ترين مدل هاي گوشواره 2021

گوشواره هاي ماكرو:بيش از اندازه اغراق آميز

اين سبك از گوشواره بسيار شلوغ و پر زرق وبرق و بزرگ است.متريال آن ها مي تواند هرچيزي باشد از چوب و رزين گرفته تا انواع آلياژ هاي طلا و مس و نقره.اين گوشواره هارا برند mango با كمك دستگاه هاي چاپ گر سه بعدي با شعار سازگار با محيط زيست توليد كرده است. ولي اگر جنس آن از فلز طلا و با ياقوت ها مزين شود بي شك ارزش بيشتر و طرفدارهاي خاص خود را پيدا مي كند.

گوشواره هاي ساده:

اين گوشواره ها در عين سادگي داراي جزئياتي مانند انحنا دارد.اين گوشواره ها را نيز مي توانيد در هر متريالي كه دوست داريد تهيه كنيد. اين نوع نيز از هر جنسي تهيه مي شوند ولي به خاطر سادگي بسياري آنها را به مدل هاي شلوغ ترجيح مي دهند .

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

متداول ترين مدل هاي گوشواره 2021

غذاي ايراني

۹ بازديد

رسم و رسوم ايراني ايجاب مي­كند كه هميشه از ميهمانان فقط با كيفيت ترين مواد غذايي  و بهترين وعده­هاي غذايي موجود پذيرايي شود. غذاهاي ايراني بسيار متنوع است و تنوع آن نشان دهنده تنوع مردمي است كه در اين كشور زندگي مي كنند. در ايران اقوام بسيار متنوعي از فارس ، آذري ، كرد ، لر ، تركمن ، عرب ، بلوچي ، ارمني ، گرجي ، چركس و آشوري زندگي مي كنند.

اين تنوع گروه هاي قومي و تأثير فرهنگ هاي همسايه ديگر هنگام سفر از طريق ايران جنبه بسيار جالبي به كيفيت غذاهاي ايراني مي­بخشد.شما به عنوان يك عاشق غذاي ايراني بايد باكيفيت ترين مواد غذايي و تمام محصولات تازه اي كه در بيشتر غذاهاي ايراني استفاده مي­شود آشنا باشيد. غذاهاي ايراني تركيبي سالم از غذاهاي گياهي بسيار مقوي و همچنين وعده هاي غذايي متعادل با گوشت و سبزيجات تازه است.

گياهان

گياهان نيز در آشپزي ايراني جز باكيفيت ترين مواد غذايي هستند و نقش بسيار مهمي دارند. بر اساس در دسترس بودن، گياهان به صورت تازه ، منجمد يا خشك استفاده مي شوند. مطمئناً هيچ چيز نمي تواند كيفيت و طعم گياهان تازه را از بين ببرد، اما داشتن شيشه هاي گياهان خشك يا بسته هاي گياهان منجمد خرد شده نيز بسيار راحت است .

ادويه­

 همانطور كه كاملاً آگاه هستيد ، يكي ديگر از باكيفيت ترين مواد غذايي ادويه­ها هستند كه در غذاهاي ايراني ضروري ­اند.  زعفران گرانترين ادويه اي است كه مي توانيد از نظر وزني خريداري كنيد. در بيشتر غذاهاي ايراني از زعفران استفاده مي­كنند. با توجه به قيمت بالاي اين ادويه طلاي سرخ ، كه در بيشتر دستور العمل هاي غذايي قرار گرفته است دليل روشني دارد چون به غذا رنگ و بوي بسيار تماشايي مي­دهد و عطر و طعم آن از اين جهان خارج مي­كند.

غذاي ايراني

برنج

برنج هايي كه در خطه درياي خزر كشت مي­شوند جزو باكيفيت ترين مواد غذايي هستند، كه بيشترين نوع  غذا با آن درست مي­شود.

گلاب

يكي ديگر از باكيفيت ترين مواد غذايي گلاب است كه آن را در خامه ، باقلوا ، فرني و ساير دسرهاي ايراني استفاده مي­كنند. عطر و طعم آن هنگام استفاده در مقادير كم بسيار لطيف است. در بيشتر دستورها ، گلاب به شربت يا مايع ديگري اضافه مي شود و ميزان اندازه كافي آن در شروع با مقدار كمي ، و سپس چشيدن و در صورت لزوم افزودن بيشتر، آسان است.

 

براي مطالعه ادامه مطلب مي توانيد به فروشگاه بدليجات سناتور مد مراجعه نماييد :

 

غذاي ايراني