گوشواره هاي شيك براي عروس خانم ها

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

گوشواره هاي شيك براي عروس خانم ها

۵۰ بازديد

گوشواره هاي شيك

گوشواره شيك كه امروزه روانه بازار شده است توانسته محبوبيت خاصي در بين افراد پيدا كند در اين ميان عروس خانم هاي سخت پسند را نيز از مجموعه اي از طرح ها و مدل هاي بي نظير خود راضي نگه داشته به خصوص اين كه تنوع بسياري دارند و هم چنين مشابه با نمونه هاي اصل و جواهرات مي باشند. در سال هاي پيش استفاده از بدليجات و اكسسوري ها براي عروس خانم ها امري بسيار غير عادي تلقي مي شد اما هم اكنون با گسترش زيورآلات بدل در اين زمينه تلاش بيش تري شد تا عروس خانم ها متناسب با آرايش موهاي خود از اين اكسسوري شيك بهره بگيرند. دسته بندي اين بدليجات شيك كه مناسب عروس خانم هاي با سليقه مي باشد به شرح زير است.

گوشواره هاي شيك براي عروس خانم ها با موي باز

اين گوشواره هاي بي نظير در واقع در آرگونومي خاصي از نگين و تراش وجود دارند كه در گونه هاي آويز جذابيت بيش تري به ظاهر اين عروس هاي زيبا مي بخشد. يكي از جذاب ترين مدل آرايش مو براي عروس خانم هايي كه تمايل به سبك كلاسيك دارند و علاقه مند سادگي هستند مدل موي باز مي باشد كه هم به صورت صاف جلوه داشته هم با حالت فر وقار و شيك بودن را رقم مي زند. در اين نوع از مدل موها براي عروس خانم هاي زيبا بيش تر از گوشواره هاي بزرگ و آويز هاي بلند استفاده مي شود كه بر روي آن ها نگين هاي ريزي نمايان شده است.

 

ادامه مقاله در لينك زير:

https://senatormode.com/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.