روش هاي مراقبت از زيورآلات

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

روش هاي مراقبت از زيورآلات

۴۸ بازديد

مراقبت از زيورآلات

روش هاي مراقبت از زيورآلات به ويژه زيورآلات استيل كه در بين افراد طرف داران زيادي دارد باعث مي شود كه طول عمر اكسسوري مورد استفاده زياد شود و هم چنين حالت اوليه خود را در استفاده مداوم از دست ندهد. اين نكات در نگهداري زيورآلات بسيار ساده مي باشد اما توجه نكردن به همين موارد ساده باعث از بين رفتن ظاهر زيباي اكسسوري ما شده و گاهي عوارض پوستي نيز به دنبال دارد. امروزه در بسياري از كشور ها و در بين شمار زيادي از افراد اكسسوري هاي استيل مورد استفاده خانم هاي و آقايان جوان قرار گرفته و محبوبيت اين جنس از بدليجات بسيار گسترده شده است بنابراين در اين جا با مطالعه اين مقاله شما را در نگهداري و مراقبت درست از زيورآلات خود راهنمايي مي كنيم.

روش هاي مراقبت از گوشواره

گوشواره ها دنياي بسيار زيبايي از تنوع و گوناگوني دارند و اكسسوري بي نظير در جذابيت ظاهري افراد مي باشند. هر گوشواره اي مناسب با نوعي آناتومي صورت است كه افراد با استفاده از آن ها و ست كردن با انواع پوشش شيك بودن را براي خود رقم مي زنند. در استفاده از اكسسوري هاي بدل اين نكته بسيار مهم است كه جنس اين اكسسوري از چيست؟

در برخي از بدليجات جنس بدنه به گونه اي مي باشد كه در تماس با آب و يا حتي عروق بدن به سرعت دچار تغيير مي شوند. اما برخي ديگر كيفيت بهتري داشته و در تماس با آب نيز مشكلي پيش نمي آيد. خانم ها در استفاده از اين بدليجات شكيل بايد توجه داشته باشند كه در هنگام رنگ كردن موي خود از اين گوشواره استفاده نكنند و بعد از انجام رنگ كردن مو مجدد گوشواره را استفاده كنند. مواد شيميايي موجود در رنگ موي خانم ها باعث تحليل رفتن رنگ بدليجات شده و اين اكسسوري را دچار تغيير رنگ مي كند.

زيورآلات

 

ادامه مقاله در لينك زير:

https://senatormode.com/blog/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%db%8c%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.