نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036

۶ بازديد

نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036 يكي ديگر از باداوم ترين انواع نيم ست استيل شيك بوده كه به دليل ظرافت بالا در زمينه طراحي در ميان رده سني جوان به محبوبيت بالايي دست يافته است. اين نيم ست استيل در نهايت خلاقيت توليد شده و با توجه به كيفيت بالاي جنس بدنه آسودگي خاطر شما را از طول عمر بالا خود و امكان استفاده از محصول در دراز مدت را فراهم كرده است. سما مي توانيد نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036 را به عنوان يك هديه شيك براي عزيزانتان انتخاب كنيد.

نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036 براي عرضه بدليجات اصل با كيفيت بالا از مرغوب ترين نوع استيل رنگ ثابت طراحي و توليد شده است. با توجه به اين نكته شما مي توانيد از اين نيم ست استيل رنگ ثابت در مقابل تماس با آب و رطوبت بالا استفاده كرده و مشاهده كنيد كه رنگ بدنه آن همواره تثبيت شده و با درخشش بالا باقي مي ماند. ميزان كيفيت بدنه اين نيم ست استيل تا حدي بوده كه اگر به آن ضربه سنگين نيز وارد شود مي توانيد ماندگاري آن و عدم وارد شدن آسيب را ملاحظه كنيد.

نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036 از يك مدال استيل تشكيل شده و داراي يك جفت گوشواره استيل بسيار ظريف نيز مي باشد. اين نيم ست استيل دخترانه بر روي بخش پلاك استيل خود مملو از نگين هاي درخشان اتمي بوده كه به زيبايي ظاهري آن مي افزايد. مدل اين پلاك استيل از دو پروانه متصل به يكديگر تشكيل شده كه در نهايت جذابيت قرار دارد. لازم به ذكر بوده براي اين نيم ست استيل نگين دار از گوشواره استيل آويز استفاده شده كه در ميان بانوان محبوبيت قابل توجهي دارند.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست استيل دخترانه طرح پروانه كد N 8036

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.