نيم ست استيل نگين دار N8013

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل نگين دار N8013

۴ بازديد

نيم ست استيل نگين دار N8013 يكي ديگر از جديدترين انواع نيم ست استيل طلايي بوده كه طراحي جالب و متفاوتي داشته و براي استفاده بانوان مخصوصا در سنين ميانسالي توصيه مي شود. طول عمر بالا اين نيم ست استيل در كنار كيفيت بالايي كه داشته و همچنين ظاهر زيباي محصول از دلايل اصلي فروش بالايي اين بدليجات جذاب به شمار مي رود. شما مي توانيد با پرداخت هزينه بسيار كمي اين نيم ست را خريده و به صورت روزمره و يا حتي در زمان رفتن به مهماني و مجالس از آن استفاده كنيد.

افراد در زمان خريد بدليجات به دنبال محصولي بوده كه در اثر استفاده دچار افت كيفيت نشده و بتوانند از آن محصول تا سال هاي طولاني با آسودگي خاطر استفاده كنند. به همين دليل بوده كه در پروسه طراحي و توليد نيم ست استيل نگين دار N8013 از مرغوب ترين نوع استيل رنگ ثابت استفاده شده است. جنس بدنه اين نيم ست طرح طلا مقاوم و باداوم بوده و در اثر استفاده مدوام و طولاني مدت دچار تغيير رنگ و ايجاد حساسيت پوستي در مصرف كننده نخواهد شد.

ميزان دوام جنس بدنه نيم ست استيل نگين دار N8013 در حدي بوده كه شما مي توانيد از اين نيم ست در زمان رفتن به حمام و يا حتي استخر اين محصول را به همراه برده و لذت ببريد. البته براي استفاده مدوام از اين نيم ست رنگ ثابت توصيه مي كنيم بدنه محصول را از مشتغات الكل نظير عطر و ادكلن و… دور نگه داشته تا شاهد تغيير رنگ بدنه اين نيم ست نبوده و محصول همواره درخشان و باكيفيت باقي بماند. به طوري كه كمتر كسي متوجه تفاوت آن با نمونه طلا و يا حتي نقره اين مدل نيم ست شود.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست استيل نگين دار N8013

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.