نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043

۳ بازديد

 نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043 جذاب ترين نيم ست استيل شيك براي استفاده بانوان در مهماني و مجالس بوده كه برگرفته از نمونه هاي موجود طلا موجود در بازار با جنس استيل طراحي و توليد شده است. اين نيم ست استيل با مدل ظاهري كه داشته اغلب براي استفاده در مهماني انتخاب شده كه مي تواند در زمان به كارگيري لباس هاي مجلسي به شما ظاهري خيره كننده ببخشد. اين نيم ست استيل در نهايت ظرافت طراحي شده كه مي توانيد اين ظرافت را در تراش هاي ايجاد شده در گردنبند و گوشواره ها ملاحظه كنيد.

نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043 متشكل از يك گردنبند زيبا و يك جفت گوشواره مي باشد. مدل اين نيم ست استيل زنانه برخلاف نمونه هاي مشابه داراي پلاك مجزا نبوده و پلاك هاي آن به صورت ريسه به يكديگر و در نهايت به زنجير متصل هستند. مدل اصلي براي طراحي اين نيم ست زيبا از طرح گل است. در واقع در مركز گردنبند محصول تعداد سه عدد گل زيبا كه بر روي آن ها تراش هاي ظريف بسيار زيادي ايجاد شده كه جذابيت بالايي به اين محصول مي بخشد.

توجه داشته باشيد كه تراش در زمينه طراحي بدليجات اصل و جواهرات زنانه از محبوبيت قابل توجهي برخوردار مي باشد. زيرا اين تراش ها به دليل شكست نور و  بازتاب بالا به زيبايي ظاهري زيورآلات مي افزايد. نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043 نيز به همين دليل در پروسه طراحي ظاهري مملو از تراش هاي ظريف شده است. سه عدد گل زيبا در ميانه گردنبند اين نيم ست استيل قرار داده شده كه متصل به يكديگر بوده كه در نهايت از دو سمت به زنجير مقاوم و باكيفيتي وصل مي شوند.

نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043

براي نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043 از يك جفت گوشواره استيل آويز زيبا استفاده شده كه داراي قفل قلاب مانند هستند. اين قفل مقاوم و باكيفيت بوده كه با توجه به عدم داشتن نگهدارنده به راحتي براي شما قابل استفاده خواهد بود. در بدنه ظاهري اين گوشواره استيل از يك مدل گل همانند گردنبند استيل آن استفاده شده كه هماهنگي فوق العاده بالايي دارد. اين گل به يك عدد قلب ظريف متصل بوده و در نهايت تمامي اين مجموعه به قفل گوشواره وصل شده اند.

بحث مهم در زمان انتخاب و خريد نيم ست استيل و يا ساير نمونه هاي بدليجات مربوط به بخش جنس بدنه و كيفيت و ماندگاري آن است. به همين دليل بوده كه براي جلب رضايتمندي مصرف كنندگان و همچنين عرضه محصولي با طول عمر حداكثري نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043 را از باكيفيت ترين نوع استيل طراحي و توليد كرده اند. پس شما مي توانيد با آسودگي خاطر اين نيم ست استيل رنگ ثابت را به دليل ماندگاري بسيار زيادي كه داشته در زمان تماس با آب و مواد شوينده مانند زمان حمام رفتن استفاده كرده و يا حتي آن را به عنوان هديه انتخاب كنيد.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست استيل مدل گل طرح طلا كد N 8043

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.