نيم ست نگين دار سناتورمد N8122

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست نگين دار سناتورمد N8122

۴ بازديد

نيم ست نگين دار سناتورمد N8122 يكي ديگر از جذاب ترين محصولاتي مي باشد كه در گروه اكسسوري هاي به روز قرار دارد و امروزه افراد زيادي را تحت تاثير قرار مي دهد. اين محصول بي نظير از نگين هاي بسيار ظريف و ريز تشكيل شده است كه جذابيت به خصوصي به محصول بخشيده است. همچنين مي توان به وسيله آن ظاهر خود را آراسته كرد و به برترين زيبايي ها دست پيدا كرد.

نيم ست نگين دار سناتورمد N8122 شامل دو گوشواره جذاب و يك پلاك و يك زنجير بوده است كه همگي در كنار هم تشكيل نيم ست نگين دار سناتورمد N8122 را داده اند. با داشتن ظاهري ظريف و بي نقص افراد زيادي اين محصول را جايگزين طلا كرده اند و بيش ترين استفاده را از آن به عمل مي آورند. پلاك نيم ست نگين دار سناتورمد N8122 از يك جسم لوزي شكل تشكيل شده است كه رويه آن به طور كل نگين مي باشد. نگين ها نيز داراي رنگبندي بوده و شكل به خصوصي به اين نيم ست بخشيده است.

گوشواره در اين نيم ست نگين دار سناتورمد N8122 با ساختار آويزي بوده است كه از گوش به حالت آويز قرار مي گيرد و مي تواند جذاب ترين و خاص ترين اكسسوري باشد. خانم هاي جوان همواره تمايل به به روز بودن دارند و اين به روز بودن را با استفاده از زيورآلات دلخواه خود ايجاد مي سازند. به همين خاطر خريد نيم ست نگين دار سناتورمد N8122 آن ها را به خواسته خود نزديك مي كند و مي تواند ظاهر آن ها را به بهترين شكل زينت ببخشد. استفاده از گوشواره هاي اين نيم ست آسان بوده است.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست نگين دار سناتورمد N8122

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.