تاثير استايل در خلق و خوي افراد

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

تاثير استايل در خلق و خوي افراد

۲۳ بازديد

لباس ها، بخش مهمي از زندگي ما هستند چراكه ما هر روز تمام تلاش خود را مي كنيم تا لباس هاي مناسبت و هماهنگ براي خود انتخاب كنيم. تحقيقات انجام شده در اين باره مي گويد، لباس هاي شما مي تواند بر ميزان خلق و خو، رفتار و نحوه واكنش افراد ديگر به شما تأثير بسزايي بگذارد. جالب است بدانيد كه حتي رنگ هاي لباس شما نيز مي تواند ضربان قلب، فشار خون و تنفس ما را تغيير دهند. هنگامي كه شما سعي مي‌كنيد لباسي مناسب و زيبا براي خود انتخاب كنيد، به طور ناخودآگاه احساس بهتري خواهيد داشت و اعتماد به نفس شما افزايش پيدا خواهد كرد.

در واقع هنگامي كه تصوري زيبا و آراسته از ظاهرتان داريد، ذهنتان از افكار منفي دور شده و تاثير مثبتي بر شما خواهد داشت. علاوه بر اين ها، هنگامي كه به ظاهر و استايلتان اهميت مي‌دهيد و لباسي كه دوست داريد را به تن مي‌كنيد، احساس خوشايند و رضايت مندي بيشتري خواهيد داشت. امروزه تمامي روانشناسان بر اين باور هستند كه تاثير استايل و لباس شما مستقيما بر روحيه و رضايت منديتان تاثير گذار بوده و علاوه بر اين ها تاثير بسزايي در چگونگي رفتار افراد مقابل شما نيز داشته پس در ان صورت است.

تاثير استايل در خلق و خوي افراد

كه در اين صورت است كه مي توان گفت، لباس و پوشش نه تنها بر ظاهر و برون، بلكه بر درون، خلق و خو و اعتماد به‌نفس نيز تاثير دارد. از اين رو بسياري از احساسات ما مي‌تواند ناشي از مدل لباس و حتي رنگ آن باشد و ميتوان گفت احساسات ما نيز روي انتخاب لباس‌هايمان بسيار تاثير گذار بوده براي مثال ممكن است يك روز ناراحت باشيد و حال حوصله نداشته باشيد، در چنين روزي به طور ناخودآگاه يك لباس مشكي و كهنه از كمد خارج كرده و تا آخر روز آن را به تن مي كنيد

 

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

تاثير استايل در خلق و خوي افراد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.