گردنبند استيل زنانه مناسب انواع يقه

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

گردنبند استيل زنانه مناسب انواع يقه

۵۳ بازديد

گردنبند استيل زنانه شيك براي انواع مختلف يقه

گردنبند استيل زنانه جزو آن دسته از اكسسوري هايي است كه امروزه توانسته جايگاه خود را در بين افراد پيدا كند و به دليل ويژگي هاي خوبي كه دارد و تنوع و زيبايي زيادي كه تحت پوشش قرار داده است گزينه مناسبي براي خانم هاي جوان مي باشد كه براي ست كردن با انواع لباس ها و پوشش خود به كار ببرند. با وجود مدل هاي متنوع در طراحي لباس هاي شب زنانه يك راهنماي مناسب بايد وجود داشته باشد تا خانم ها را متناسب با پوششي كه دارند در خريد اكسسوري استيل راهنمايي كند. به همين منظور شما را به خواندن اين مقاله دعوت مي كنيم.

گردنبند استيل زنانه براي يقه بسته

يك سري يقه هايي وجود دارند كه با توجه به طراحي به خصوص آن فضاي كم تري از گردن و قسمت پايين گردن را نشان مي دهد يا برخي از آن ها به اين صورت است كه حتي تا ميانه گردن را هم در بر مي گيرد. اين دسته از يقه ها را يقه هاي بسته مي نامند و با توجه به مدل هاي مختلف پوشاك در فضاهاي به خصوصي كاربرد دارند. در ست كردن گردنبند استيل زنانه اي كه متناسب با اين نوع يقه ها باشد بايد به نكات زير توجه نمود.

گردنبند استيل زنانه براي يقه فرنچ

يقه فرنچ يا ايستاده يا يه سانت همگي جزو دسته يقه هاي بسته مي باشند كه فضاي پايين گردن را فرا مي گيرد و بازي ندارد. اين يقه شكيل در بسياري از پيراهن ها به كار مي روند.

ادامه مقاله در لينك زير:

https://senatormode.com/blog/%da%af%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%db%8c%d9%82%d9%87/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.